Hævet skrift
Steffen
2003-12-02 15:40:31 UTC
Hvordan laver man hævet skrift i OE6? Jeg har valgt "Html" i "Formater" og
ønsker at skrive CO2, hvor 2-tallet er hævet lidt.
Steffen
Knud Gert Ellentoft
2003-12-02 16:09:52 UTC
Post by Steffen
Hvordan laver man hævet skrift i OE6? Jeg har valgt "Html" i "Formater" og
ønsker at skrive CO2, hvor 2-tallet er hævet lidt.
Prøv med Alt+0178 og du behøver ikke bruge html.

CO²
Knud
Steffen
2003-12-02 16:41:54 UTC
Tak for det. Hvis jeg senere får brug for at hæve/sænke et andet tegn,
f.eks. bogstavet "a", er der så et sted i menuen jeg kan gøre det?
Steffen
KHJ
2003-12-03 00:10:26 UTC
Post by Steffen
Tak for det. Hvis jeg senere får brug for at hæve/sænke et andet tegn,
f.eks. bogstavet "a", er der så et sted i menuen jeg kan gøre det?
Steffen
Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Tegntabel.

Soeren Nielsen
2003-12-02 16:13:45 UTC
Post by Steffen
Hvordan laver man hævet skrift i OE6?
koden er <sup>2</sup>

Jeg har valgt "Html" i
Post by Steffen
"Formater" og ønsker at skrive CO2, hvor 2-tallet er hævet lidt.
Skal du ikke bruge sænket skrift? det er vel kemi?
Sænket skrift laves med <sub>2</sub>

Har ikke erfaring med html-mails, men nu har du da koderne.
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk